automatische reacties business suite

Hoe je automatische reacties instelt

Wanneer je een automatische reactie inschakelt voor een specifieke gebeurtenis, krijgen mensen sneller een reactie van je bedrijf wanneer ze interactie met je Facebook-pagina of Instagram-account hebben voor die gebeurtenis. Dit kan je tijd en moeite besparen bij het beheren van de communicatie van je bedrijf op Facebook en Instagram.

Automatische reacties instellen:

  1. Klik op Postvak IN in je linkerzijbalk.
  2. Klik op Automatische reacties.
  3. Schakel automatische reacties in of uit door op de schakelaar te klikken. De optie is blauw als deze is ingeschakeld en grijs als deze is uitgeschakeld.
  4. Klik op een automatische reactie die je hebt ingeschakeld. Klik aan de rechterkant op de knop Bewerken om je bericht aan te passen. Opmerking: je kunt persoonlijke elementen toevoegen, zoals de voornaam, achternaam of volledige naam van de persoon om het chatbericht aan elke klant aan te passen. Je kunt ook de link naar je Facebook-pagina toevoegen zodat mensen worden teruggeleid naar de pagina van je bedrijf.
  5. Klik op de knop Voorbeeld in Messenger rechtsboven om te kijken hoe je automatische chatbericht eruitziet in een daadwerkelijk gesprek.
  6. Klik rechtsboven op de blauwe knop Opslaan voordat je afsluit.

Je kunt je automatische reacties op elk gewenst moment bewerken, als je je bericht wilt wijzigen of een automatische reactie wilt in-/uitschakelen.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.